Przedstawiciele klubów sportowych i innych organizacji pozarządowych z gminy Żukowo spotkali się w z władzami samorządowymi, by oficjalnie odebrać certyfikaty potwierdzające przyznanie dotacji na realizację zadań publicznych w 2017 roku.
Urząd Gminy w Żukowie postanowił w tym roku nie poprzestać na ogłoszeniu wyników konkursu dla organizacji pozarządowych, ale dodatkowo przedstawić je samym zainteresowanym i potwierdzić przyznanie dotacji certyfikatami. W tym celu burmistrz Wojciech Kankowski, przewodniczący rady Witold Szmidtke oraz Radosław Cebela, pracownik ds. rekreacji, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi w żukowskim magistracie, spotkali się z przedstawicielami stowarzyszeń, które otrzymały granty.
W konkursach z zakresu sportu, turystki i krajoznawstwa oraz kultury i dziedzictwa narodowego gmina Żukowo rozdzieliła łącznie 532 tys. zł na 32 zadania. Chętnych było znacznie więcej, bo wnioski opiewały na ok. 2 mln zł. Ich autorami były nie tylko NGO-sy z gminy (obecnie jest ich ponad 100), ale też podmioty z Trójmiasta i innych stron Polski.
- Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy są w pełni usatysfakcjonowani, zwłaszcza ci, którzy otrzymali mniejsze środki od wnioskowanych lub nie uzyskali ich wcale, ale musieliśmy podzielić określoną pulę, która zresztą stanowi znaczną część budżetu gminy - mówił burmistrz Kankowski.
Za podpisanie umów i ich rozliczenie odpowiedzialni będą Radosław Cebela i Ośrodek Kultury i Sportu w Żukowie.
⇒ Zobacz dokładne wyniki konkursu dla organizacji w gminie Żukowo na 2017 rok
Komentarze (0)